کمک های نقدی

کمک شما به مرکز ام اس اصفهان، به این معناست که می‌خواهید تغییری بزرگ در زندگی مبتلایان به ام اس ایجاد کنید. فقط با کمک شماست که این مرکز می تواند ارائه‌ی خدمات کاملا رایگان حمایتی و تسکینی را به بیماران ادامه دهد .

برای کمک مالی به مرکز ام اس، راه‌های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید مبلغ دلخواه خود را به یکی از حساب‌های ما (پایین صفحه) واریز کنید، یکی از قلک‌های ام اس را به خانه یا محل کار خود ببرید، از بازارچه‌های ام اس خرید کنید، در مناسبت‌های مختلف بنرهای یادبود  سفارش دهید یا اینکه با مراجعه به مرکز از نزدیک، با ما و بیماران ام اس هم پیوندی عمیق‌تر برقرار کنیم.

کمک های غیر نقدی

به غیر از کمک‌های نقدی، راه‌های زیادی برای سهیم شدن در شادی بیماران مبتلا به ام اس و خانوادهایشان وجود دارد. در اینجا می‌توانید با برخی از این راه ها آشنا شوید. 

چاپ حمل و نقل (مسافر و بار)
فروش تجهیزات پزشکی عکاسی و فیلم‌برداری
تولید محتوا خدمات تشخیصی و درمانی
طراحی گرافیک پوشک بزرگسال
ترجمه مشاوره حقوقی و حق الوکاله
آموزشی امکانات ورزشی تفریحی
مراسم و جشنها خواروبار و مایحتاج بیماران

ارائۀ خدمات به بیماران 

احساس دوست داشته شدن از سوی جامعه و زندگی کردن در کانون یک شبکۀ حمایتی، بیمار مبتلا به ام اس را برای زندگی کردن و مبارزه علیه بیماری دلگرم می‌کند. بیماران مبتلا ، به جز درمان، مانند هر کدام از ما نیاز‌های گوناگون دیگری دارند و شما با ارائۀ خدمات خود با تخفیفِ ویژه به بیماران، فارغ از کمک در کاهش هزینه‌ها، نقش خود را در شکل دادن به این شبکۀ حمایتی ایفا می‌کنید. برای عضویت در جمع نیکوکارانی که خدمات خود را با تخفیف به بیماران معرفی شده از سوی این مرکز ارائه می‌دهند، با واحد مددکاری اجتماعی ما تماس بگیرید.

ارائۀ امکانات تفریحی

اگر مالک امکاناتی یا فضایی هستید که می‌تواند نشاط را به بیماران مبتلا به ام اس هدیه دهد، می‌توانید با مرکز تماس بگیرید و آمادگی خود را برای برگزاری اردو یا دیگر برنامه‌های تفریحی اعلام کنید.

تخصیص بخشی از سود کسب و کار خود به مرکز ام اس اصفهان

شما می‌توانید با تخصیص بخشی از درآمد یا سود خود به ام اس، در کاهش رنج و آلام بیماران مبتلا به ام اس سهیم باشید.

اهدای کالا به مرکز و بیماران

اگر شما علاقه‌مند هستید که بخشی از تجهیزات مورد نیاز  یا لوازم مصرفی بیماران را، به صورت کالا به  بیماران هدیه کنید، حتماً قبل از تهیه‌ی کالا با شماره با شماره تماس 03133458887 تماس بگیرید تا از احتیاجات کنونی بیماران و استاندارد‌هایی که لازم است برای تهیه‌ی آن کالا به آن توجه کنید، مطلع شوید.

با توجه به اهمیت اصل شفافیت در ام اس، برای کلیه اقلام غیرنقدی نیز رسید اهدایی صادر می‌شود و ارزش ریالی آن در حساب‌های مرکز منظور می‌گردد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03133458886 تماس بگیرید.